Gabinety i przychodnie w oczach pacjentów.
https://www.aleksanderolsztynski.pl/
https://azylvip.pl
Zastanawiasz się jak gabinety i przychodnie są odbierane w oczach pacjentów? Wystarczy przeprowadzić wśród nich krótką ankietę by dowiedzieć się jak oceniają funkcjonowanie, personel, pomoc i wnętrze. Może ona trafiać do każdego z nich pod koniec odbytej wizyty. Co powinno się znaleźć w takiej ankiecie? Oczywiście pytania dotyczące danego gabinetu i przychodni! Poniżej kilka pomysłów oraz wskazówek, które mogą wspomóc przy przygotowywaniu odpowiedniego kwestionariusza.
Ankieta dla pacjenta
Na początku stwórz metryczkę.
Obejmuje ona kilka pierwszych, wstępnych pytań. Będą one dotyczyły płci, zamieszkania, wieku. Potem można przejść do interesujących konkretów. Warto ankietę podzielić na kilka części.
Jeżeli ma ona odnosić się do jakości świadczonych usług i być wskazówką do ich polepszenia lub inspiracją do wprowadzenia nowości – nie bój się o nie zapytać wprost. Po metryczce zamieść część dotyczącą przychodni. Zapytaj o odbiór jej personelu, wnętrza, komfortu przebywania, korzystania z wsparcia rejestratorki czy także jakości umieszczonych w niej tzw. ,,wypełniaczy czasu oczekiwania wizyty’’ tj.
gazet, filmów – być może pacjenci sami wskażą co chcieliby aby znalazło się na Twoim stoliku w poczekalni. To bardzo dobre rozwiązanie, które powinno być zastosowane w wielu poczekalniach! Następną kwestią jest sam gabinet. Osoby prowadzące gabinety również warto poddać ocenie. Ich system i skuteczność pracy w oczach pacjentów będzie zawsze ważny dla właściciela poczekalni.
Bez względu na to czy poczekalnie będą prywatne czy publiczne, warto przeprowadzać badanie jakościowe. Dzięki niemu wszystko co szwankuje w mniemaniu odbiorcy usługi – czyli pacjenta, można w konkretnych gabinetach lub poczekaniach naprawić. Wpłynie to znacząco na pozytywny wizerunek i zadowolenie, a także może usprawnić pracę. Będzie to kosztowało nieco cierpliwości i odpowiedniego przygotowania – nie wspominając o zachęceniu i dopilnowaniu dokładnego wypełnienia ankiety, ale taki feedback będzie bezcenny.
Jego dobroczynny wpływ odczują nie tylko pacjenci, ale również zatrudniony personel. W opinii publicznej placówka dobrze widziana przez pacjentów zyska rozgłos, co oznacza rosnąca popularność i coraz więcej nowych kartotek do założenia. Jest to też metoda na poprawienie jakości zatrudnionych osób, ponieważ zdarza się że zespół składa się czasami z antyprofesjonalistów jakich łatwiej wyłapać przy pomocy niezadowolonego pacjenta.
Polecane artykuły
Patrzysz, czy widzisz?
Wiedza www.laboratoire.plwww.krakoskizlotmini.pl Wydaje nam się, że dzięki posiadaniu sprawnego zmysłu wzroku doskonale postrzegamy otaczającą nas rzeczywistość i wiemy, co się wokół nas dzieje. Eksperyment przeprowadzony w 1998 roku przez naukowców z Kent i Stanford dowodzi czegoś zupełnie innego.
Kołobrzeg – uzdrowisko nad Bałtykiem
Gabinety i przychodnie www.stablack.eużylaki poznań Nie od dziś wiadomo, że nadmorski klimat pozytywnie wpływa na układ oddechowy i krążenia. Z tego powodu osobom z tego typu dolegliwościami zaleca się wyjazdy do nadmorskich uzdrowiskowych miejscowości. Od lat Kołobrzeg przyciąga kuracjuszy dzięk